تشریح دستاوردهای جدید سازمان انرژی اتمی در بازدید نمایندگان مجلس

تشریح دستاوردهای جدید سازمان انرژی اتمی در بازدید نمایندگان مجلس

ولی الله بیاتی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانای فارس با اشاره به بازدید ظهر امروز اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از سازمان انرژی اتمی گفت: اعضای کمیسیون با دعوت سازمان انرژی اتمی از دستاوردهای این سازمان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در این بازدید مطلع شدیم که پیشرفتهای خوبی در حوزه درمان و مواد غذایی شکل گرفته، افزود: سازمان، زمینه بازدید مسئولین و نخبگان را مهیا کرده است. نمایشگاهی از این دستاوردها در سازمان برگزار شد که اعضا کمیسیون از آن دیدار کردند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه ای با حضور آقای اسلامی رئیس این سازمان تشکیل شد. در این جلسه اعضا کمیسیون نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

بیاتی عنوان کرد: سازمان انرژی اتمی دستاوردهای جدیدی دارد که این دستاوردها می تواند پیشرفت های خوبی را برای کشور حاصل کند. همچنین ارزآوری و اشتغال زایی را به همراه داشته باشد.

وی در پایان اشاره کرد: یکی از اختراعات این عزیزان افزایش زمان ماندگاری مواد غذایی و میوه‌ به وسیله انرژی اتمی است که این دستاورد تأثیر به سزایی در کشاورزی خواهد داشت.
پایان پیام/ ت 9

منبع: فارس