رضا ثقتي، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل حواشی ایجاد شده بركنار شد

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

رضا ثقتي، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل حواشی ایجاد شده بركنار شد
به گزارش گیل خبربه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

وی در حال حاضر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است.

معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای شهریار، شمیرانات، بهارستان و تهران از دیگر سوابق علی پناه است.

علی پناه دانش آموخته رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی مقطع دکترا در همان رشته می باشد.

همچنین وی مدرس دانشگاه و دارای سوابق پژوهشی در حوزه ادبیات است.

رضا ثقتي كيست؟

ثقتى در آذر ١٤٠٠ از سوى وزير فرهنگ و ارشاد دولت رئيسى به اين سمت منصوب شده بود. در حكم او آمذه بود:

«نظر به شایستگی، تجارب ارزشمند و روحیه انقلابی و دینی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان» منصوب می‌شوید.

امید واثق است که با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری شایسته از ظرفیت فرهنگی در آن استان و با امعان نظر و توجه کامل به اهداف و شرح وظایف وزارتخانه و آن اداره کل اقدام کنید.

در کارنامه کاری وی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (به‌مدت چهار سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شش سال)، مسئول امور ایثارگران اداره‌کل (سه سال)، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت (سه سال)، مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان (سه سال) و دبیر نخستین جشنواره همزمانی فیلم فجر در گیلان به چشم می‌خورد.

منبع: نو اندیش