لیورپول 3-1 دارمشتات؛ لک لک های آماده فصل جدید

لیورپول 3-1 دارمشتات؛ لک لک های آماده فصل جدید

دو تیم لیورپول و دارمشتات در چارچوب دیداری دوستانه در دیپ‌دیل به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3-1 شاگردان یورگن کلوپ همراه شد.

در این دیدار یورگن کلوپ از همان ابتدا با ترکیب قدرتمندی در زمین حاضر شد و در دقایق اول، بازیکنان دارمشتات تحت تاثیر جو استادیوم قرار گرفتند. در دقیقه 5 روی تاثیر فن دایک در کرنر ارسالی، محمد صلاح در یک قدمی دروازه گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه 8، روی اشتباه مدافع دارمشتات، محمد صلاح با ربایش توپ، دیگو ژوتا را در موقعیت مناسبی قرار تا مهاجم پرتغالی به راحتی حساب کار را در همان ابتدا 2-0 کند. صلاح با عملکرد درخشان خود، نشان داد که تحت تاثیر شایعات انتقال خود به الاتحاد عربستان قرار ندارد.

با این حال، تنها دو دقیقه بعد تیم آلمانی توانست یکی از گل‌ها جبران کند تا 10 دقیقه طوفانی را شاهد باشیم. در نیمه دوم نیز روی کرنر زیبای دومینیک سوبوسلای، لوئیز دیاز با ضربه‌ای خارق‌العاده سومین گل قرمزها را به ثمر رساند. لیورپول در هفته اول لیگ برتر به مصاف چلسی خواهد رفت.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.