وجود ۶۰ تأسیسات گردشگری در مهدی‌شهر

وجود ۶۰ تأسیسات گردشگری در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در حاشیه برگزار جلسه هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری شهرستان مهدی‌شهر در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد اظهار کرد: جلسه امروز با حضور مدیران هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، بوم‌گردی‌ها، رستوران‌های سنتی و بین‌راهی و… در شهرستان مهدی‌شهر، مدیر حوزه گردشگری استان، رئیس اماکن عمومی، نماینده تعزیرات، رئیس انجمن اقامتگاه‌های استان سمنان، کارشناسان میراث فرهنگی و … برگزار شده است.

وی بیان کرد: این نشست با هدف هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری و بیان موارد قانونی برای اخذ مجوز، تمدید مجوزها و رعایت الزاماتی همچون رعایت نرخ مصوب، عفاف و حجاب برگزار شد.

متقی خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور هم‌اندیشی برای بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در تأسیسات گردشگری برگزار شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهدی‌شهر گفت: در این شهرستان، بیش از ۶۰ تأسیسات گردشگری وجود دارد که در سال جاری نیز چندین درخواست در زمینه اخذ مجوز بوم‌گردی، اقامتگاه و خانه مسافر مجوز داشتیم و در حال پیگیری و صدور مجوز است.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.