آمادگی همه‌جانبه جهاد دانشگاهی برای توسعه کردستان

آمادگی همه‌جانبه جهاد دانشگاهی برای توسعه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، اکبر اسدی صبح امروز امروز در دیدار با مسوولان شهرستان بیجار در محل جهاد دانشگاهی به مناسبت چهل و‌سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد نیست بلکه یک فرهنگ و حرکت است گفت: بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد دانشگاهی یک تفکر و اندیشه است که بسط و گسترش آن در مراکز آموزش عالی دانشگاه‌ها و جامعه می‌تواند منشأ خیر و برکت و پیشرفت کشور باشد.

وی یکی از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی را ظرفیت قانونی ساختار منعطف این نهاد عمومی درحوزه علم و فن‌آوری بیان کرد و گفت: این مهم موجب آمادگی جهاد دانشگاهی برای انجام مأموریت‌های ویژه تعیین شده از سوی مسوولان کشور شده است.

اسدی از پای کار بودن همه جانبه این نهاد انقلابی برای انجام مأموریت‌های ویژه برای توسعه استان خبر داد و انجام این مأموریت‌ها را منوط به حمایت همه جانبه مسوولان ارشد استانی عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان ضمن تقدیر از همراهی مسوولان استانی با این نهاد فرهنگی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند با کمترین امکانات و صرفنظر از قوانین دست و پاگیر اداری خدمات شایسته‌ای انجام دهد.

اسدی در ادامه سخنان خود با تقدیر از مرکز جهاد دانشگاهی بیجار و مدیریت این مرکز عنوان کرد: اقدامات مرکز جهاد دانشگاهی بیجار در تمامی حوزه‌ها به ویژه علم وفن‌آوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/۷۵/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.