رئیس شورای شهر یاسوج کیست؟

رئیس شورای شهر یاسوج کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حاشیه‌ها دست از شورای اسلامی شهر یاسوج برنمی‌دارد و همچنان شورا و شهرداری این شهر بلاتکلیف است.

امروز هم خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر یاسوج حضور داشتند تا در نهایت معلوم شود که تکلیف هیئت رئیسه شورای اسلامی و همچنین تعیین شهردار یاسوج به کجا خواهد کشید.

طبق آنچه که امروز در شورای اسلامی شهر یاسوج مطرح شد کیوان آشنا رئیس قبلی شورای اسلامی شهر اعلام کرده بود که امروز جلسه رسمی برگزار خواهد شد اما او که برای این نشست و تعیین هیئت رئیسه جدید اعلام حضور کرده بود خود در نشست شورای اسلامی حضور پیدا نکرد.

در جلسه امروز ملکی نماینده فرماندار و همچنین ۴ عضو دیگر شورای اسلامی یعنی احمدی کیش، عباس نژاد، دانشی و جاودانه حضور داشتند و صورت جلسه حضور را امضا کردند.

نماینده فرماندار هم امروز در این جلسه اعلام کرد که کیوان آشنا دیگر رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیست و دوره او در روز ۱۳ مرداد ماه به پایان رسیده است.

به گزارش فارس جلسه بعدی شورای اسلامی شهر یاسوج ممکن است فردا چهارشنبه و یا طی روزهای آینده برگزار شود اما آنگونه که معلوم است ۵ عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در فراکسیون اکثریت قرار دارند و دو عضو شورا یعنی کیوان آشنا و جاودانه نیز در اقلیت هستند و بر همین اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که رئیس شورا و شهردار آینده چه کسانی خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.