جایزه برتر رسانه‌های ایران در بخش گزارش به مهر تعلق گرفت

جایزه برتر رسانه‌های ایران در بخش گزارش به مهر تعلق گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، «جشنواره ملی رسانه‌های ایران» امروز با حضور رئیس جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

سخنران این مراسم که با حضور فعالان و اساتید عرصه خبر همچنین مدیران و خبرنگاران رسانه‌های کشور برگزار شد، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور بود.

در این مراسم برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران معرفی شدند، همچنین از احمد توکلی به‌پاس سال‌ها فعالیت مستمر رسانه‌ای و مجاهدت در عرصه جهاد تبیین تقدیر به‌عمل آمد.

بزرگداشت مرحوم دکتر عماد افروغ و مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمود دعایی از دیگر بخش‌های اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌های ایران بود.

در مراسم اختتامیه و اعلام جوایز جشنواره ملی رسانه‌های ایران که برای نخستین بار پس از ۱۰ سال برگزار می‌شود، اسامی نامزدها و رتبه‌های برتر اعلام شد.

بر اساس اعلام داوران، جایزه «خبر برتر» رسانه‌های ایران در این جشنواره به زینب رجایی خبرنگار خبرگزاری مهر برای گزارشی با عنوان «سلاخ‌خانه شماره ۳۲» تعلق گرفت.

ادامه دارد…

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.