گشت‌های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می‌شود

گشت‌های تأمین امنیت نخیلات در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و پاسدار اندیشه‌های یک جامعه هستند و همیشه و در سخت‌ترین شرایط برای اطلاع رسانی سریع و صحیح رخدادها تلاش می‌کنند.

وی در خصوص سوال خبرنگار مهر در مورد جایگاه نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در بین شاخص‌های عملکرد به نسبت دیگر نیروی انتظامی شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های امن کشور است و شهرستان دشتستان در رتبه اول استان است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه هیچ جرم کشف نشده‌ای نداریم تصریح کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر انجام شده و در بحث کشفیات مواد مخدر افزایش ۱۰۰ درصد را داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان دشتستان رد مال صورت گرفته است تاکید کرد: این موارد بعد که سرقت و مال را کشف کردیم به مال باخته برگشت داده شده است.

علی‌یاری با اشاره به کشفیات ۱۳۳ درصدی جرایم خشن در شهرستان دشتستان اضافه کرد: بر روی کشف جرایم خشن تمرکز گذاشتیم و برخی از جرایم کشف شده مربوط به سنوات قبل است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در خصوص سوال خبرنگار مهر در مورد اجرای طرح حجاب و عفاف نیروی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در مورد طرح حجاب و عفاف با تاکیداتی که فرمانده انتظامی استان بوشهر چهار طرح ناظر داریم که در طرح ناظر یک برخورد با خودروهای متخلفی است که کشف حجاب می‌کنند و به طور ویژه برخورد می‌کنیم که در این مورد شهرستان دشتستان توانسته رتبه اول را به دست بیاورد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در بحث ناظر ۲، برخورد با مغازه‌های هنجار شکن بود که با ورود میدانی نیروی انتظامی شهرستان و سپاه و بسیج ما هیچ صنف و واحد صنفی در بحث کشف حجاب و عفاف در شهرستان دشتستان نداشته ایم و برخوردهایی که داشتیم در حد تذکر و برخورد اولیه به اتمام رسیده است.

وی در مورد سوال خبرنگار مهر در مورد امنیت نخیلات شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: به زودی در بحث تأمین امنیت نخیلات جلسات دوره‌ای را خواهیم داشت و در کمیسیون عملیات، برای تأمین امنیت نخیلات در سطح شهرستان دشتستان گشت زنی توسط همکاران در حال اجرا است و با صاحبان نخیلات در تعامل و ارتباط هستیم و گشت رضویون با همکاری سپاه جواد الائمه و بسیج دشتستان در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به خبرنگاران اظهار داشت: امید است این قشر وجدان بیدار جامعه در راستای هدایت افکار عمومی و راه پیشرفت و توسعه این مرز و بوم موفق و موید باشند و بیش از پیش تلاش کنند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.