طرح حامیم ۲ با حضور ۲۵۴ شرکت کننده در کرمانشاه برگزار می‌شود

طرح حامیم ۲ با حضور ۲۵۴ شرکت کننده در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد افشارنجفی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با عنوان حلقه‌های میانی (حامیم ۲)، اظهار کرد: این طرح به منظور، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان حلقه‌های میانی یاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: جوانان متعهد، فعال، کنشگر؛ کسانی که توانمندی‌ها و اهداف انقلاب را قبول کرده؛ براساس بیانیه گام دوم لازم است جریان‌ساز باشند تا برای تمدن نوین اسلامی، بسترسازی کنند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه افزود: تشکل‌های انقلابی مختلفی در دانشگاه‌های استان داریم که در طرح حامیم اهداف مشترکی را با هم برای حل مشکلات دنبال می‌کنند و آرام آرام بسترسازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی محبی، دبیر طرح حامیم ۲ دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز در این نشست، تصریح کرد: طرح حامیم۱ در سال گذشته با حضور ۱۴۷ دانشجو از دانشگاه‌های استان رقم خورد.

وی، از افزایش ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در طرح حامیم ۲ در مقایسه با حامیم ۱ خبر داد و در ادامه اشاره‌ی هم به ساماندهی طرح حامیم در سال دوم اجرای آن داشت.

دبیر طرح حامیم ۲ دانشگاه‌های استان کرمانشاه ادامه داد: امسال تاکنون ۲۵۴ نفر(۱۱۴ نفر آقا و ۱۴۰ نفر خانم) از تمامی دانشگاه‌های سطح استان در این طرح ثبت‌نام کرده، البته با مصاحبه و براساس دغدغه و توانمندی خاصی که داشته‌اند، جذب شده‌اند.

دبیر طرح حامیم ۲ دانشگاه‌های استان کرمانشاه زمان افتتاح طرح را ۲۰ مردادماه به مدت هفت روز اعلام کرد و گفت: در این دوره طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده رویداد بیان حقایق در سه بخش معرفتی، مهارت‌افزایی و فوق برنامه را دنبال خواهیم کرد.

محبی اضافه کرد: در این رویداد یک چالش فرهنگی و اجتماعی بیان می‌شود دانشجویان به صورت جمعی، با ارائه ایده، موضوع را حل و فصل می‌کنند.

آموزش‌های توانمندسازی، دیدار با شخصیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی و همچنین برگزاری اردوهای زیارتی و … از جمله برنامه‌های تعریف شده در طرح حامیم ۲ است که محبی به آن اشاره کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.