دانش آموزان استان سمنان ۲ مقام کشوری به دست آوردند

دانش آموزان استان سمنان ۲ مقام کشوری به دست آوردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آموزش و پرورش سمنان از کسب دو مقام برتر توسط دانش آموزان سمنان خبر داد و ابراز کرد: دو دانش آموز استان در هجدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور توانستند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

وی با بیان اینکه یک رتبه سومی رشته انشا نماز و یک رتبه دومی قرائت قرآن کریم دست‌آورد حضور و تلاش دانش‌آموزان استثنایی استان در این رقابت‌ها بود، افزود: عاطفه مرتضوی دانش‌آموز پایه یازدهم مدرسه مهرورزان سمنان، مقام دوم کشوری رشته قرائت قرآن کریم را به دست آورد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان گفت: نرجس رحیمی دانش‌آموز پایه هشتم مدرسه پیام‌نو سمنان، مقام سوم کشوری رشته انشا نماز را در این دوره از مسابقات به‌دست آورده است.

کرمانی گفت: تیم هشت نفره دانش‌آموزی استان برای حضور و رقابت در بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموز با نیازهای ویژه کشور به میزبانی استان فارس، در شیراز مستقر شده‌اند

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.