سابقه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلابی بی‌بدیل است

سابقه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلابی بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، همزمان با ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، ضمن حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان البرز و تبریک ایام، گفت: امروز جنگ رسانه‌ای است و دشمن همه ابزارها را بکار گرفته است تا به هدف خود برسد.

وی افزود: دشمن سعی دارد افکار خود را به جامعه القا کند تا به واسطه آن ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه محقق شود این درحالی است که کشور در دولت سیزدهم با اقدامات مثبتی همراه بود است و اطلاع رسانی و تولید محتوا در این راستا می‌تواند مکر و حیله دشمن را ناکام بگذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه همچون دیده‌بان‌های این مرز و بوم می‌توانند کمک حال دولت باشند تا فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها را دور بزند،‌ اضافه کرد: امروز شاهدیم که امپراطوری کفر به مقابله با دین مبین اسلام صف آرایی کرده است.

روایت اول بودن مولفه موفقیت یک رسانه است

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سربازان کشور با دیده‌بانی درست می‌توانند صحنه را مدیریت کنند و پیروز میدان باشند، گفت: روایت اول بودن یکی از مولفه‌های پیروزی است که ضرورت دارد توسط اصحاب رسانه مدنظر قرار بگیرد.

جابری انصاری با تاکید بر اینکه معاندین و حمایت از این قشر خط قرمز ما هستند، افزود: ممکن گروهی یا افرادی مخالف نظر ما را داشته باشند و یا منتقد باشند، نباید آن‌ها را پس زد و یا نادیده گرفت، جمهوری اسلامی ایران برای تمامی گروه‌ها و جناح‌های سیاسی است و ما نیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا نداریم نگاه سیاسی داشته باشیم.

تلاش آقای مدیر برای آشتی دادن خانه مطبوعات و بسیج رسانه

این مقام مسؤول خطاب به بسیج رسانه و خانه مطبوعات افزود: توصیه داریم به عنوان نهاد متولی حوزه رسانه با وحدت رویه و اتحاد در راستای ایجاد همدلی و موفقیت در استان و به دنبال آن در کشور اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه حاشیه آفت کارهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهد بود، اضافه کرد: با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری اتحاد و وحدت رمز موفقیت خواهد بود.

به گفته وی اگر تشکل‌ها رسانه‌ای به در صدد بروز حاشیه باشند قطعا به انقلاب و نظام آسیب خواهند رساند.

جریان اصلی رسانه‌ای البرز دست اصحاب رسانه است نه تشکل‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز یادآور شد: خانه مطبوعات و بسیج رسانه در استان البرز تلاش می‌کنند تا با ایجاد یک جریان رسانه‌ای در مسیر پیشرفت و موفقیت استان گام بردارند، این تلاش و زحمات قابل تقدیر است اما اعتقاد ما بر این است جریان اصلی به دست اصحاب رسانه بوده و تشکل‌ها تنها می‌توانند در مسیر شخصی خود گام برداند.

جابری انصاری در بخش دیگری ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای خبرگزاری‌های کشور و نمایندگی‌های استانی، اضافه کرد: از گذشته تا به امروز شاهد زحمات خبرگزاری فارس در حوزه انقلاب و جهاد تبیین بوده‌ایم، از این علاقه ویژه ای به این خبرگزاری وجود دارد و به صورت ویژه قدردان زحمات و محبت دفتر خبرگزاری فارس در البرز هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.