هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیام احمدی سه‌شنبه ۱۷ مردادماه در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت که به میزبانی این اداره‌کل برگزار شد، گفت: جدی‌ترین موضوع در شرایط کنونی کشور، حفظ امید و نشاط اجتماعی است و هفته دولت فرصت مناسبی است تا با بیان صحیح اقدامات انجام شده، اسباب امیدآفرینی مردم فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه توجه هر چه بیشتر به ارائه دقیق دستاوردها در تمامی بخش‌های اجرایی و همچنین پرداختن به دلایل تأخیر در اجرای برخی طرح‌ها مهم است، تصریح کرد: برای بیان این مطالب، سرمایه‌گذاری در بستر فضای مجازی می‌تواند اثرات بهتری به همراه داشته باشد.

وی گفت: تلاش می‌شود در هفته‌ جاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی، محتوای مناسبی نیز برای فضاسازی محیطی شهری و بین‌راهی و همچنین فضای تبلیغی فرودگاه شهرکرد تهیه و در معرض دید عموم قرار بگیرد.

احمدی با اشاره به طرح درخواست اعضای کمیته برای پرداختن به دستاوردهای فرهنگی دولت در چهارمحال و بختیاری در این مناسبت نیز افزود: می‌توان متناسب با فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی استان، طرح‌های پیشنهادی همچون برگزاری گفتمان‌های مختلف و نمایشگاه عکس خدمت با محوریت اقدامات فرهنگی را در دستور کار کمیته قرار داد.

وی همچنین به هم‌زمانی هفته دولت با ایام اربعین و نزدیکی این زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و یادآور شد: باید از ظرفیت‌های تبلیغی استان به نحو مطلوبی برای پوشش هر سه برنامه و آگاهی دادن به مردم استفاده کرد.

گفتنی است، در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان موارد دیگری همچون تداوم برپایی میزهای خدمت با حضور مسئولان ارشد استانی در میعادگاه‌های نماز جمعه و امکان اجرای این برنامه در محیط‌های جدید شهری و عمومی، برگزاری نشست‌های خبری در دستگاه‌های اجرایی و بیان دقیق خدمات انجام شده، تشکیل مقر رسانه‌ای برای حضور پررنگ دستگاه‌ها در فضای مجازی و معرفی دستگاه‌های برتر در امر اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی افکار عمومی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.