مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

 مجتمع اصحاب هنر و رسانه ماهور در استان مرکزی راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه شامگاه سه‌شنبه در آئین گرامی‌داشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با آرمان‌هایی که برای آن بسیار جانفشانی شده و در بستر رسانه می‌توان آن‌ها را تقویت کرد و استمرار داد.

استاندار مرکزی افزود: به مشکلات خبرنگاران، سختی‌ها و کمبودها واقفیم و علیرغم تمام این محدودیت‌ها برآیند فعالیت‌ها نشان می‌دهد که ورای مسائل مادی، تعهد دیگری کار را پیش می‌برد.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی و مسکن خبرنگاران استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در طرح مسکن ملی در استان خبرنگارانی که «فرم جیم» آنان سبز است می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مخلص الائمه بیان کرد: تشکیل مجتمع اصحاب رسانه ماهور با هدف رفع مشکلات اصحاب رسانه این استان در دستور کار است و این مجتمع در چهار بخش رشد هسته‌های نوآور رسانه، خدمات رسانه‌ای، آموزش حرفه‌ای رسانه و باشگاه فکری رسانه با نام نواندیش در دستور کار قرار گرفت.

وی، بزرگترین طرح دولت سیزدهم از ابتدای شکل‌گیری را ترمیم اعتماد مردم عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نقش خبرنگاران در کنار خادمان دولت بسیار مهم و مؤثر است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: اگر در حوزه خدمتگزاری دولت سیزدهم توفیقی حاصل شده، بدون تردید در سایه همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.