جذب ۸ هزار حامی طرح اکرام از ابتدای امسال در لرستان

جذب ۸ هزار حامی ایتام از ابتدای امسال در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز آیین افتتاح آشپزخانه‌های اطعام و احسان حسینی به صورت هم زمان در سراسر کشور با حضور ریاست محترم امداد در استان خرسان شمالی و آغاز پویش مناسبتی احسان و اطعام حسینی با مشارکت مراکز نیکوکاری در سراسر لرستان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان اینکه در مرحله مقدماتی افتتاح ۴۰ آشپزخانه در استان را داریم، افزود: از ابتدایی امسال به مناسبت‌های ماه رمضان طرح اطعام مهدوی و عید غدیر تحت عنوان اطعام علوی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شد.

جلال شیخ‌پور بیان داشت: همچنین حدود ۱۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

وی از جذب ۸ هزار حامی طرح اکرام از ابتدای امسال خبر و ادامه داد: هم استانی های عزیز علاوه بر مراجعه حضوری می توانند با کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶# و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۴۹۵ در طرح اطعام واحسان حسینی شرکت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.