بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی هفته دولت در گلوگاه با ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی هفته دولت در گلوگاه با  ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، مهدی داودی در نشست با اصحاب رسانه با هدف بزرگداشت روز خبرنگار اظهار کرد: امروز گرامیداشت شهید صارمی است و بهانه‌ای شد برای گرامیداشت روز خبرنگار و روز حرمت و عشق به قلم که باید گرامی داشته شود.

وی افزود: روز بسیار مقدس خبرنگار است که در راستای تبیین اقدامات دولت و نظام تلاش می‌کنند و باید بدانیم در جنگ فعلی جهان، جنگ مقابل نیست و جنگ رسانه‌ای است و عرصه درگیری از کف خیابان به جنگ ادراکی، شناختی، روایت‌ها و تحریف‌هاست.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: نقد و نظارت و تبادل آرا در جامعه در کار خبر از تأکیدات رهبری و مساله مهمی است که باید عاقلانه و منصفانه باشد و اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف در دستور کار باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۵ میلیارد تومان اعتبارات هفته دولت در شهرستان گلوگاه است و پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در هفته دولت افتتاح می‌شود و این در حالی‌ست که اعتبار امسال شهرستان گلوگاه حدود ۳۷ میلیارد تومان بود و حدود ۲۰ میلیارد تومان تحقق یافت.

داودی افزود: عدم وجود روابط عمومی‌ها در ادارات نقطه ضعف است که باید برطرف شود و مدیران ادارات باید رسانه‌ای بوده و امیدآفرینی کرده و عملکرد نظام را برجسته کنند.

وی یادآور شد: انتخابات را پیش رو داریم و باید در این بخش روشنگری شود و رسالت خبرنگاران در این عرصه بسیار مهم است.

داودی با بیان اینکه ۴۲ پروژه با ۱۵۵ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در گلوگاه افتتاح می‌شود، گفت: در همین راستا ۴ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود که جمع‌آوری فاضلاب شهری به عنوان ابر پروژه که تمام آب‌های فاضلاب خانگی را جمع‌آوری و وارد مدار کشاورزی می‌کند.

وی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تخت با دارا بودن آی سی یو فعال می‌شود، در بخش راهداری هم آسفالت همه معابر تا دو سال آینده اجرایی و انجام‌می شود.

داودی با بیان اینکه تأمین آب شرب مشکل اصلی شهرستان گلوگاه است و با دستگاه آب شیرین‌کن و استفاده از آب دریا تأمین آب شرب انجام و در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: کم آبی مساله جدی در کشور است و منبع آب و تانکر ضرورتی است که در وضعیت فعلی در شهرستان گلوگاه باید مورد توجه شهروندان در منازل باشد.

فرماندار گلوگاه گفت: ۱۰۷ میلیون متر مکعب ذخیره سد گلورد است که ۷۰ میلیون متر مکعب کشاورزی و ۳۰ میلیون متر مکعب برای آب شرب است و خط انتقال آب شرب سد گلورد به ما وصل و رینگ شد که از سال آینده آب سد گلورد خواهیم داشت و در بخش کشاورزی هم حق آبه خود را خواهیم‌گرفت.
مجتبی ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه هم در سخنانی اظهار کرد: رسانه‌ها ماندگارترین لحظات و عملکرد نظام را به تصویر کشیده و منعکس می‌کنند و باید قدر دانسته شود.

وی گفت: تلاش برای رفع مشکلات و معضلات خبرنگاران مساله مهمی است که باید مورد توجه جدی باشد و در این بخش کمک کار خبرنگاران بوده و با تعامل همه جانبه با خبرنگاران برای توسعه و رشد بیشتر گام برداریم.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.