مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند

مردم میدان‌دار فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی نظیری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، اظهار کرد: سال ۹۸ با اعتماد آیت‌الله شعبانی‌موثقی و حجت‌الاسلام قمی به این کمترین سنگر این مسئولیت سنگین و خطیر به بنده سپرده شد.

وی افزود: تلاش کردیم که در تمام شهرستان‌های استان و روستا به روستا پیام دین و قیام سیدالشهدا را به مردم به خوبی برسانیم.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۴ سال در این عرصه خادمی کردم، گفت: از روزی که این مسئولیت خطیر به بنده واگذار شد سعی کردم با فهم دقیق با مأموریت‌های سازمان و اقتضائات هر شهرستان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهم.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: از تیم خستگی‌ناپذیر و تمام همکارانم که شبانه‌روزی در کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم تمام کارها را به مردم واگذار کنیم، بیان کرد: در تمام فعالیت‌های فرهنگی که در ایام در استان برگزار شد مردم میدان‌دار اصلی بودند.

مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تشکیل تمام ستادهای مردمی در نیمه شعبان و غدیر ثابت کرد که اگر کار به مردم سپرده شود خروجی ایده‌آلی خواهد داشت.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.