تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاران در دهاقان

تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاران در دهاقان

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان صبح چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و نام شهید صارمی اظهار داشت: روز خبرنگار، روز بزرگی است و قابل تقدیر از افرادی است که قلم به دست هستند و قدر و منزلت قلم را درک کرده و این روز را به همه خبرنگاران تبریک عرض می‌کنم.

وی خبرنگاران را سفیران عرصه اطلاع رسانی دانست و افزود: اصحاب رسانه به سبب پیگیری مطالبات مردمی و انعکاس خدمات دولت و نظام، یادداشت صوتی قابل احترام هستند و حضورشان قطعاً سازنده و ضروری است.

فرماندار شهرستان دهاقان انتخابات را حیاتی و سرنوشت ساز برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر انتخابات بزرگ‌ترین اتفاق کشور است و مورد هدف دشمنان نظام قرار گرفته است.

وی اذعان کرد: ایجاد ناآرامی در کشور و پایین آوردن میزان مشارکت هدف دشمنان است و واقعاً چرا از روز پیروزی جمهوری اسلامی ایران تاکنون قصد نابودی نظام را دارند و تلاش کرده‌اند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: در طول انقلاب کودتا و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و با مطالعه به این اصل دست می‌یابیم که ایران که روزی ژاندارم آمریکا در منطقه بوده هم اکنون ایدیولوژی‌ای ارائه داده که مخالف گذشته است.

وی اعلام کرد: دشمنان در عرصه نظامی توان مقابله با ایران را ندارند و متوسل به راه‌های دیگر شده‌اند، به سمت حوزه اقتصادی کشور رفته‌اند و حوزه اقتصادی را دستاویزی برای ناامیدی مردم می‌دانند.

فرماندار شهرستان دهاقان افزود: ایران؛ هدف اصلی ساخته شدن داعش است و یک راه بزرگ برای ضربه به ایران است و باید با گام برداشتن در راه جهاد تبیین که مورد تأیید مقام معظم انقلاب است، پای نظام بایستیم.

وی از تخصیص اعتبار ویژه برای اشتغال‌زایی شهرستان اردستان خبر داد و گفت: پیرو سفر ریاست جمهوری به شهرستان دهاقان، ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار به اشتغال‌زایی و حمایت از سرمایه‌گذاران اختصاص داده شد هم‌چنین بیش از ۴۰ درصد مصوبات سفر استاندار به شهرستان دهاقان محقق شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.