قدردانی شهردار میناب از پیگیری های خبرگزاری فارس برای حل مشکلات شهری

قدردانی شهردار میناب از پیگیری های خبرگزاری فارس برای حل مشکلات شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب ، حبیب الله سهرابی شهردار شهر میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: جهاد در راه اطلاع رسانی با شهادت خبرنگار فقید محمود صارمی برای اصحاب رسانه کشور نهادینه شد وبه همین منظور در تقویم کشور این روز را به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کردند.

وی افزود: روز خبرنگار یک روز ارزشمند در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که در این روز برای نکوداشت از این شهید در راه و عرصه اطلاع رسانی و خبر با اصحاب رسانه شهرستان به دور هم برای گفتگو و پاسداشت جمع می شویم.

شهردار میناب گفت: در شهر میناب سعی شده است تا با این قشر زحمت کش و پرتلاش تعامل خوبی را داشته باشیم چرا که با استفاده از قلم خبرنگاران توانسته ایم گره گشای مشکلات خود باشیم .

سهرابی از پیگیری های خبرنگار فارس و نیز رسانه سیمای مکران در انتشار اخبار برای حل مشکلات حوزه شهری قدردانی کرد و اظهار داشت: انتشار چند گزارش از خیابان ۲۴ متری در این رسانه که سالها بلاتکلیف مانده و به یک مطالبه جدی مردمی در حال تبدیل شدن بود، سبب شد تا روند حل این مشکل و دیگر مشکلات مشابه با سرعت پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه از انتقاد سازنده خبرنگاران با آغوش باز استقبال خواهیم کرد و گفت: خبرنگاران منتقل کننده حرف مردم به مسئولان هستند و در این راستا هرجایی که مطلبی را مطرح کرده اند با قید فوریت برای حل آن اقدام شده است.

شهردار میناب از رسانه ها و پایگاه های خبری محلی در این شهر خواست که به عنوان بازوی قدرتمند به همکاری شهرداری بیایند و تصریح کرد: نهضت آسفالت در حال انجام، یکی از مطالبات رسانه ها بود که با پیگیری مستمر سبب شد بیش از ۱۶۰۰ تن قیر به شهرداری برای بهسازی خیابانها و آسفالت محلات اختصاص پیدا کند.

پل روگذر و زیرگذر یکی از مطالبات مهم در حوزه شهری از مسئولان استانی باشد

سهرابی با بیان اینکه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران محل عبور و تردد زیادی از وسایل نقلیه است، گفت: ورودی شهر میناب دیگر جوابگوی این حجم از تردد نیست که در برخی از مواقع ایجاد ترافیک شهری میادین وخیابانهای شهر را به هم قفل می کند و سبب نگرانی های مردمی می شود.

وی افزود : باتوجه به اینکه میناب مرکز تردد در حوزه سواحل مکران است نیازمند است تا چندین پل روگذر و زیر گذر در شهر میناب برای کنترل ترافیک جانمایی و ایجاد شود.

شهردار میناب گفت: اعتبارات شهرداری جوابگوی ساخت این پل ها نخواهد بود و با توجه به اینکه ساخت وساز این پل ها در حیطه مسئولیت راه وشهرسازی است انتظار می رود تا رسانه‌ها این موضوع را از اداره کل راه وشهرسازی مطالبه کنند.

پایان پیام /

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.