ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

ثبت نام ۲۴۰ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در مجموع پویش‌های برگزار شده کمیته امداد، بیش از ۲۴۰ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰۴ هزار حامی جدید در پویش ماه مبارک رمضان در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند و حدود ۴۰ هزار حامی نیز در پویش‌های به عشق علی(ع) و به عشق حسین(ع) به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطر نشان کرد: رشد مشارکت مردم برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان ۹۱ درصد بوده است.

آسوده با دعوت از مردم نیکوکار برای پیوستن به حامیان ایتام و محسنین، اظهار کرد: مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳ و یا مراجعه به سات EKRAM.EMDAD.IR حامی یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند شوند.

وی اضافه کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور و برقراری تماس تلفنی با کارشناسان اکرام کمیته امداد از دیگر روش‌ها برای ثبت نام و حمایت از ایتام است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.