آزاد سازی بیش از 7 هزار متر مربع از اراضی ملی در شمیرانات

آزاد سازی بیش از 7 هزار متر مربع از اراضی ملی در شمیرانات

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، امامعلی یگان‌زاده رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شمیرانات گفت: در اجرای حکم صادره از حوزه قضایی رودبار قصران مساحت ۷۳۴۶ متر مربع از اراضی تصرف شده در محدوده روستای امامه با حضور محیط‌بانان یگان حفاظت محیط‌زیست شمیرانات و نماینده اجرای احکام و کلانتری ۱۶۲ رودبار به نفع دولت رفع تصرف شد.

وی افزود: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه ۳ مورد رفع تصرفات با مساحت حدود ۱۰۰۳۳ متر مربع از اراضی ملی بر اساس حکم قضائی اجرا شده است.

یگان‌زاده با اشاره به اینکه امروزه دست‌اندازی به طبیعت و تغییر کاربری اراضی، چرای بی‌رویه و زود هنگام مراتع، باعث از بین رفتن محیط‌زیست و فرسایش خاک و آلودگی آب‌های سطحی و کم شدن آب‌های زیر زمینی شده است، اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف و تخریب محیط‌زیستی موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط‌زیست اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.