بسته خبری حوادث خراسان جنوبی|کشف 9 میلیارد قرص‌ و محموله 1.5 تن تخم‌مرغ قاچاق

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی|کشف 9 میلیارد قرص‌ و محموله 1.5 تن تخم‌مرغ قاچاق

خبرگزای فارس – خراسان جنوبی؛ کشف 9 میلیاردی قرص های قاچاق توسط پلیس، توقیف خودروهای شوتی حامل قاچاق سوخت و حمل تخم‌مرغ‌های فاقد مجوز از مهمترین اخبار حوادث و پلیسی خراسان جنوبی طی 24 ساعت گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین از کشف تعداد 175هزار و 400 قرص ترامادول و متادون قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود زال‌بیکی در تشریح این خبر گفت: مأموران ایست و بازرسی "شهید غلامی" شهرستان قاین، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک‌دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند .

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پژو پارس، 175 هزار و 400 عدد قرص ترامادول و متادون قاچاق از داخل خودرو کشف کردند که ارزش ریالی قرص‌های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 9 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق توقیف شدند

رمضان مرادی جانشین انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 2 خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها؛ مقدار هزار و 600 لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مرادی همچنین اظهار داشت: مأموران پاسگاه عملیاتی سهل‌آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان که از بیرجند به زابل در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو یک تن و 735 کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز از وانت نیسان کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 950 میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف یک خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف یک خودروی شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رضا کارگر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک خودروی شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو شوتی توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام

منبع: فارس