مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسؤولان است

مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسؤولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در زنجان که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با تقدیر از همراهی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس با این مجموعه اظهار کرد: تنوع کار در راه وشهرسازی بالا است و این اقدامات باید به اطلاع مردم رسانده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مسکن را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسؤولان در مقطع فعلی دانست و افزود: به همین دلیل عنوان پروژه‌های مسکن، نهضت ملی انتخاب شده، چرا که متولی این پروژه همه دستگاه‌ها بسته به کارکرد هستند.

وی با تاکید بر همراهی مدیریت ارشد با پروژه‌های مسکن ملی گفت: پیشرو بودن این پروژه در زنجان به دلیل وحدت و همدلی ایجاد شده توسط استاندار است و جا دارد که از مجموعه دستگاه‌های متولی تقدیر شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی را یک وظیفه حقوقی دستگاهی نمی‌دانیم، بلکه به عنوان یک شخص حقیقی به دنبال خانه‌دار کردن مردم هستیم، ادامه داد: کمک به خانه‌دار کردن مردم و کسب رضایت مردم بالاترین ارزش برای ما محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: ایمنی بخشی به راه‌ها و کمک به تسهیل رفت و آمد مردم، اجر دنیوی و اخروی برای مجموعه راه و شهرسازی دارد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس