خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 

خبرنگاران بازوهای مشورتی قوی برای ادارات هستند 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران قشری مظلوم، پرکار و بصیر هستند و این خصوصیات یک فرد تراز انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم ایران است.

وی افزود: علوم انسانی در رشد و تعالی جامعه دارای اهمیت بالایی است و علت غافل ماندن از واقعیت‌ها در برخی موارد درک نکردن علوم انسانی خواهد بود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه خوشبختانه کشور به مرور به سمت و سویی پیش می‌رود که جایگاه علوم انسانی و خبرنگاری را بخوبی درک نمایند و این جای خرسندی و امید دارد، گفت: اقتصاد در برابر فرهنگ قرار دارد و می‌توان به صراحت گفت مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال ریشه در مباحث فرهنگی دارد.

افشاری خاطرنشان کرد: مشکل کشور ما بیشتر فرهنگی است و اقتصاد متأثر از فرهنگ است، اگر می‌توانستیم از انرژی به درستی استفاده کنیم نیازمند افتتاح نیروگاه‌های متعدد نبودیم و درست مصرف کردن ذخایر و انرژی در فرهنگ ما نهفته است.

وی با بیان اینکه تعامل و همراهی با خبرنگاران بسیار مهم است، بیان کرد: این تعامل نیازمند روابط عمومی قوی خواهد بود که در این زمینه باید افراد باهوش، تیزبین و خلاق را به عنوان روابط عمومی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها تعیین کنیم.

فرماندار شهرستان تویسرکان عنوان کرد: اصحاب رسانه نباید مشکل معیشتی داشته باشند و این جایگاه باید در دولت و حاکمیت برای خبرنگاران به صورت صحیح و در نظر گرفتن شرایط این قشر برنامه‌ریزی شود که یک خبرنگار با توجه به سنگینی و مشغله کار درگیر معیشت زندگی نباشد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.