سیل بهار روستاییان انگوت را ناتوان‌تر کرده است

سیل بهار روستاییان انگوت را ناتوان‌تر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محب الله فتاحی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: سرکشی مستمر مدیرکل کمیته امداد از روستاها و مناطق محروم امیدواری بیشتری را ایجاد کرده تا ما بتوانیم چهره کریه فقر و نیازمندی را تا حد زیادی رفع کنیم.

وی از کمیته امداد به عنوان نهاد همراه و یاوران مستضعفان نام برد و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شبانه روزی کمیته امداد نه تنها قابل لمس است بلکه آثار این حمایت‌ها و همراهی‌ها را به عینه در بین مددجویان تحت پوشش شاهدیم.

فرماندار انگوت افزود: کمیته امداد به حدی دارای برکت و دستاورد خوش یمنی است که در ساختمان آن بیش از هشت نمایندگی اداره انگوت به عنوان شهرستان تازه تأسیس مستقر شده و به مردم ارائه خدمات می‌کنند.

فتاحی مأموریت کمیته امداد را در کنار سایر نهادهای حمایتی تلاش برای زدودن چهره فقر در جامعه اعلام کرد و گفت: با سیلی که در بهار امسال رخ داد ما تشدید فقر و مصائب دیگر روستانشینان را شاهد بودیم به طوری که بسیاری از روستاییان که با دریافت تسهیلات دامداری به راه انداخته بودند به خاک سیاه نشستند.

وی افزود: هرچند با تلاش مسئولان در ۸ مورد سیل رخ داده خسارت‌ها جبران و پایداری آب و برق و ارتباطات را شاهد بودیم اما این سیل آثار و تبعات اقتصادی ناخوشایندی را نیز به همراه داشته است.

فرماندار انگوت اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولان امر نسبت به استمهال بدهی روستاییان در این شرایط سخت اقدام کرده و از طریق کمیته امداد برای خانواده‌های تحت پوشش تسهیلات بلاعوض پرداخت شود.

فتاحی بیان کرد: ۵۲ روستای این شهرستان درگیر سیل بودند که در اکثر این روستاها ما با تشدید محرومیت‌ها روبرو بودیم در حالی که در دو ماه اخیر سعی بر رفع این چهره فقر و نداری در مناطق مختلف این شهرستان بوده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.