توسعه بدون مطالبه گری خبرنگاران ممکن نیست

توسعه بدون مطالبه گری خبرنگاران ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ سید حمزه محقق زاده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: جا دارد از زحمات خبرنگاران تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تشکر و قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در مطالبه گری از مسئولین و آگاهی‌رسانی مطلوب و مؤثر به مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: خبرنگاران به‌عنوان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان عرصه اطلاع‌رسانی باید ضمن در نظر گرفتن عدالت و صداقت در اخبار رسانی و رعایت اصل بی‌طرفی، تمام واقعیات مفید و مؤثر را در اختیار جامعه قرار دهند.

محقق زاده عنوان کرد: صیانت از آرمان های انقلاب و همچنین بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در مسیر جهاد تبیین از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران به شمار می‌رود.

وی گفت: امروز شیوه و جبهه جنگ تغییریافته و دشمنان با جنگ نرم و تهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی نهم و تاثیرگذار است.

محقق زاده بیان کرد: همان‌طور که اقشار مختلف جامعه باید برای مقابله با انواع ترفندها و توطئه‌های دشمنان با توجه به عرصه فعالیتشان نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: خبرنگاران نیز باید در عرصه اطلاع‌رسانی مفید به ایفای نقش بپردازند که نیاز است بیشتر، هدفمندتر و با برنامه‌تر وارد میدان عمل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد: وقتی کلیپ های ناگفته از شهید ححجی را میبینیم مشاهده می شود اینها پر از درس برای همه ما می باشد.

محقق زاده ادامه داد: شهدای ما کسانی هستندکه زندگی و ارامش خود را فدای مردم و ناموس و ایران اسلامی می کنند.

وی با اشاره به اینکه جا دارد یاد و خاطره تنها شهید مدافع حرم شهید اورنگ را گرامی بداریم گفت: خبرنگاری شغل سختی است که باید خود را از امواجی که گاهی به وجود می آید محافطت کند،خبرنگاران می توانند اخبار را بدور از هر گونه وابستگی حزبی و جناحی و حقیقی را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: امسال انتخابات مهم رابش رو داریم، این انتخابات حساس است زیرا عمق وجود و لحظه لحظه عمر جمهوری اسلامی حساس است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: رسانه ها باید به دور از هر گونه مسائل دنیوی فواید را برای مردم ببیند و به دور از هر گونه غرض ورزی خبر را درج کنند.

در پایان خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در حوزه اطلاع‌رسانی پرداختند و از آنها تجلیل شد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.