باید در شرایط کنونی جنگ ترکیبی مسلح به جهاد تبیین شویم

باید در شرایط کنونی جنگ ترکیبی مسلح به جهاد تبیین شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری صبح امروز در جمع بازنشستگان سپاه در منطقه شمال غرب که در نشست حفاظتی و بصیرتی سپاه اظهار داشت: دشمنان در قضایای آشوب مهرماه سال گذشته با محوریت رسانه و فضای مجازی به دنبال آشوب و به خیال خام براندازی نظام بودند که با هوشیاری این طراحی به شکست انجامید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقوله ایجاد یاس، ناامیدی و ناکارآمدی نظام طراحی و برنامه مفصل دارند و راهکار مقابله با این جنگ ترکیبی تبیین حقایق و ایجاد امید به جامعه نیاز است، گفت: برنامه ریزی ها و طراحی ها تسخیر افکار، ذهن و اندیشه جامعه است که با ایجاد جو روانی و رسانه ای بتوانند افکار و اندیشه را از مردم بگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: جهاد تبیین نیازمند گفت وگو و تحلیل مسائل با بیان شیوا و رسا است تا مخاطب در جریان امور از مسائل و مشکلات کشور قرار گیرد و در دام جنگ روانی دشمنان نیفتد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.