سرمربی مادریدی‌ها فاش کرد؛ پیشنهاد عربستانی را رد کردم چون…

سرمربی مادریدی‌ها فاش کرد؛ پیشنهاد عربستانی را رد کردم چون...

حضور بزرگان دنیای فوتبال در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به بازیکن‌ها محدود نیست و حتی سرمربیان بزرگ هم پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از باشگاه‌های این کشور دریافت کرده‌اند.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید که از سال ۲۰۱۱ روی نیمکت این تیم نشسته هم یکی از مربیانی بوده که پیشنهاد عربستانی داشته. سیمئونه در مصاحبه اخیرش با نشریه «مارکا» در این باره صحبت کرد: «آیا پیشنهاد عربستان باعث تردید من شد؟ نه، حقیقت این است که من از جایی که هستم بسیار خوشحالم. از حضور در اتلتیکو بسیار خوشحالم.»

سیمئونه تا امروز در ۶۲۷ بازی روی نیمکت اتلتیکو نشسته و تیمش در این بازی‌ها ۳۶۹ برد، ۱۴۵ تساوی و ۱۱۳ باخت در کارنامه‌اش می‌بیند. او ۲ مرتبه در فصول ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۲۱-۲۰۲۰ تیم مادریدی را قهرمان لالیگا کرده و ۲ قهرمانی در لیگ اروپا، ۲ قهرمانی در سوپرجام اروپا و ۲ حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا هم از دیگر موفقیت‌های او بوده‌اند.

این گزارش‌ها را هم بخوانید:

  • پردرآمدترین فوتبالیست‌های لیگ حرفه‌ای عربستان چه کسانی هستند؟/ حتی کریم هم به رونالدو نرسید!
  • همه ستاره‌های بزرگ و مربیان مطرحی که وسوسه حضور در لیگ عربستان شدند/ تابستان ۲۰۲۳؛ تابستان داغ سعودی
  • ۱۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ پوند برای انتقال ستاره‌ها به لیگ عربستان؛ این تازه آغار داستان است!/ کدام فوق‌ستاره‌ها در لیست خرید سعودی‌ها هستند؟

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.