اعتراف متهم به ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن

اعتراف متهم به ۳۰ فقره زورگیری از بانوان مسن

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: عملیات کلانتری ۱۱۱ هفت چنار در حال گشت زنی در محدوده خیابان باقری تهران بودند که به دو مرد جوان که به صورت پیاده افراد گذری را زاغ‌زنی می‌کردند مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف خانم میان‌سالی حمله‌ور و با تهدید سلاح از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری و به سرعت از محل فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی هر دو متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک پنجه بوکس و شوکر نظامی و دو عدد باتوم تاشو و یک قبضه سلاح سرد و همچنین یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۱ ساله در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سردار گودرزی با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آنها خانم‌های مسن بودند شناسایی و شناسایی مال خر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام قضائی همه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.