همه مدیران استان بوشهر باید پاسخگو باشند

همه مدیران استان بوشهر باید پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن موسوی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری نخستین دوره آموزش خبرنویسی مقدماتی اظهار داشت: دولت اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است که باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه خدمات دولت باید با قلمی شیوا و رسا به مردم منتقل شود اضافه کرد: باید بدون هر کوتاهی با قلم‌های ظریف و زیبا نسبت به بیان حقایق و درج اخبار اقدام کرد و شور و امید را در جامعه به وجود آورد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از انجام هرگونه مسائل نخ‌نما تصریح کرد: در این شرایط حساس که دشمن از هر ابزاری برای کاهش حضور مردم در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و حتی انتخابات پیشرو استفاده می‌کند

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نظام به جامعه پیرامونی، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در حال غیرواقعی جلوه‌دادن فعالیت‌های نظام و دولت هستند و در این شرایط جهاد تبیین و روشنگری بهترین ابزار برای مقابله با حمله دشمن است.

موسوی از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و خبرنگاران خواست تا ارتباط خود را با نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی تقویت و از مسئولان مطالبه کنند و آنها نیز مکلف به پاسخگویی هستند.

دوره آموزش مقدماتی خبرنویسی به اهتمام شورای اطلاع‌رسانی استانداری بوشهر و با همراهی اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر به مدت ۲ روز با حضور ۲۵ نفر از علاقمندان رشته خبرنگاری به مدرسی مهرداد جشنی پور برگزار شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.