وزیر صمت: روش‌های سنتی در اقتصاد امروز چندان موفقیت‌آمیز نخواهد بود

وزیر صمت: روش‌های سنتی در اقتصاد امروز چندان موفقیت‌آمیز نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در بازدید از شماری از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: بخش خصوصی عضوی از خانواده اقتصاد ایران است و در یک خانواده خصوصی و دولتی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر مردم پیش می‌رود و باید این نگرش در تمام بخش‌ها حاکم شود، گفت: با روش‌های سنتی دولتی نمی‌توان چندان در سیاست‌گذاری‌ها موفق بود و این روش‌ها باید بازنگری شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم استفاده از دانش و عقلانیت در تولید و صنایع، از همه دست‌اندرکاران حوزه صنعت، معدن و تجارت خواست تا در راستای شکوفایی اقتصاد کشور بیش از گذشته به حوزه دانش و فناوری توجه کنند.

علی‌آبادی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از صنعت مواد غذایی حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: فعالان این حوزه باید روی نیازهای اساسی کشور بیشتر کار کنند تا ایران اسلامی نیازی به واردات کالاهای اساسی از سایر کشورها نداشته باشد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.