توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم و عشایری

توجه دولت سیزدهم به مناطق محروم و  عشایری

حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک‌بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به توجه دولت سیزدهم به محرومیت مردم عشایر و تلاش برای آب‌رسانی به این مناطق گفت: با اعتبار قابل توجهی که سازمان آب و فاضلاب کشور در اختیارمان قرار داد، همت مسئولین و خیرین، روز گذشته آب رسانی پنج روستا «کلاته برق، محمد زور آب، چشمه‌نی، چشم سفید، چشمه معدن سیاه» از مناطق محروم عشایر حوزه انتخابیه اینجانب انجام شد.

وی با بیان اینکه برخی از روستا‌های عشایر بعد از انقلاب خدمات آنچنانی نداشتند، افزود: الحمدالله در دولت سیزدهم با همت مسئولین و خیرین خدمات رسانی خوبی اتفاق افتاد. هر چه به روستا‌ها رسیدگی شود و روستا را محور فعالیت‌ها و خدمات رسانی قرار دهیم مهاجرت از شهر به روستا کم و حاشیه شهرها خلوت خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به مناطق محروم توجه بیشتری صورت گیرد، خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به روستا‌ها، کمک به رفع مشکلات حاشیه نشینی و بزهکاری خواهد کرد.

حجت الاسلام نیک بین گفت: باید در تصویب بودجه سالانه و همچنین برنامه هفتم توسعه، برای رفع مشکلات مناطق محروم بودجه بیشتری در نظر گرفت که خوشبختانه این سیاست دولت و مجلس است.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.