تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است

تخلفات صنف طلا و جواهر در آذربایجان شرقی رو به افزایش است

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی در جلسه هماهنگی تعزیرات حکومتی در ارتباط با ضوابط فلزات گرانبها، افزود: با توجه به گزارش‌های متعدد مردم در خصوص بروز تخلفات متعدد در این حوزه باید گشت‌های مشترک بازرسی با حضور در بازار طلا و جواهرات استان نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی حاکی از بروز تخلفات عمده در زمینه فروش طلا و جواهرات تقلبی، گرانفروشی و کم فروشی است، اظهار کرد: اتحادیه مربوطه به تمامی اصناف زیر مجموعه خود اطلاع رسانی کرده و آنان را از موضوع مطلع کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پس از اطلاع رسانی و اقدام اولیه نسبت به آماده سازی تیم بازرسی به همراه نفراتی از اداره کل تعزیرات حکومتی گشت مشترک راه اندازی کند.

حضرتی، ادامه داد: این گشت‌ها باید به صورت مستمر در بازار طلا و جواهرات حضور یافته و در صورت مشاهده تخلف، با متخلفان برخورد قانونی لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.