استقبال اقشار مختلف از پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس

استقبال اقشار مختلف از پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: دستاوردهای ناو گروه ۸۶ ارتش با ناو کاملاً ایرانی دنا در سفر به دور دنیا بی‌نظیر بود که مهم‌تر دستاورد آن نهادینه شدن فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

وی بیان کرد: اقدامات روزهای اخیر از سوی نیروهای مسلح کشورمان از الحاق موشک کروز ابومهدی به ناوگان دریایی ایران گرفته تا برگزاری رزمایش اقتدار در آب‌های خلیج فارس، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم مخابره پیام هشدار به ارتش تروریست آمریکا است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در شکننده‌ترین وضعیت خود قرار دارد و بسیاری از مشکلات از داخلی تا قدرت روزافزون مقاومت این رژیم را به حالت استیصال کشانده است.

وی خاطرنشان کرد: استقبال اقشار مختلف از پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس نشانه شور و نشاط انتخاباتی است، بدون شک این امر منجر به اقتدار کشور خواهد شد.

محمدی گفت: چارت سازمانی فعلی فرمانداری چهارباغ با توجه به حجم عظیم مأموریت‌ها و وظایف محوله مناسب نیست.

وی متذکر شد: با توجه به گذشت سه سال از ایجاد فرمانداری باید در راستای افزایش درجه فرمانداری چهارباغ اقدام شود.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.