مردم با مروری بر گذشته انتخاب آگاهانه در انتخابات داشته باشند

مردم با مروری بر گذشته انتخاب آگاهانه در انتخابات داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن، ضمن دعوت از تمام مردم و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: از جمله کارهایی که تقوا را در وجود انسان پرورش می‌دهد شناخت دنیا و دوری از وابستگی به آن است چراکه دوستی دنیا سر منشأ تمام گناهان و خطاهاست.

ابطحی با اشاره به فرارسیدن شهادت امام زین‌العابدین (ع) و با اشاره به اینکه بالاترین سطح اخلاق انسانی در دعاهای امام دیده می‌شود، افزود: در نظام اسلامی ما هر جا مسئولان دانسته یا ندانسته به معارف و اخلاق ائمه پشت کردند شکست خوردند.

امام جمعه شهرستان فریدن در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به کاهش جمعیت و عدم فرزندآوری اظهار کرد: ما در همین نظام دیدیم مسئولانی که از امر ولایت تخطی کردند و هزینه گزافی را برای جلوگیری از فرزندآوری مردم هزینه کردند؛ دشمنان این نظام مردان و زنان ما را به تک فرزندی و داشتن سگ تشویق می‌کنند تا نسل شیعه ادامه نداشته باشد.

وی ادامه داد: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن را در پیش رو داریم؛ آزادگان سال‌ها در اسارت و چنگال بعثی صبر و استقامت کردند و بدون شک در روز قیامت در صدر صابرین هستند.

ابطحی با اشاره به زمان ثبت نام نامزدهای انتخاباتی برای نمایندگی در مجلس تاکید کرد: مردم با مروری بر گذشته انتخاب درست و آگاهانه داشته باشند.

گفتنی است ظهر امروز، پیش از برگزاری نماز جمعه، طی مراسمی حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی به عنوان امام جمعه شهرستان فریدن معرفی شد و از زحمات حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی تقدیر شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.