زرخانلی: حضور مربیان تیم ملی در سالن انگیزه تیم‌مان را افزایش داد/با توجه به بضاعت و جوانی بازیکنان‌مان به جنگ رقبا می‌رویم

زرخانلی: حضور مربیان تیم ملی در سالن انگیزه تیم‌مان را افزایش داد/با توجه به بضاعت و جوانی بازیکنان‌مان به جنگ رقبا می‌رویم

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم سفیر گفتمان پس از پیروزی تیمش مقابل آناصنعت به بیان نظراتش پرداخت.

رضا زرخانلی درباره بازی سفیر گفتمان مقابل آنا صنعت قم گفت: بازی بسیار صختی داشتیم. آناصنعت تیم بسیار خوب و تاکتیکی است و بازی مقابل تیم‌های قمی هم همیشه سخت است اما بچه‌های ما بسیار خوب عمل کردند. در بخش دفاعی ضعف داشتیم و به حریف پنالتی دادیم. بعد از آن هم با مرتکب شدن ۵ خطا شرایط‌مان سخت شد و دیگر نمی‌توانستیم به آن شکل پرس کنیم.

وی افزود: در آن لحظات مجبور شدیم عقب نشینی کنیم و این مساله باعث شد رقیب فشار بیاورد. در نیمه دوم توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و گل بزنیم.

سرمربی سفیر گفتمان درباره هدف‌گذرای و کسب رتبه بهتر نسبت به فصل گذشته توضیح داد: ما هدف‌گذاری آن‌چنانی نداریم. با توجه به بضاعت و جوانی بازیکنان‌مان به جنگ رقبا می‌رویم. تنها قصد داریم رتبه تک رقمی داشته باشیم و بهتر از فصل گذشته کار کنیم.

زرخانلی در مورد حضور مربیان تیم ملی در محل برگزاری بازی مقابل آنا صنعت عنوان کرد: حضور مربیان تیم ملی انگیزه بازیکنان را افزایش داد. چند بازیکن جوان ما نامزد حضور در زمین بودند. علی خلیلوند بازیکن ملی است و بهنام هم دوست دارد مجددا به تیم ملی دعوت شود. دروازه‌بان جوان‌مان هم به دنبال درخشش است.

وی در پایان گفت: با مربیان تیم ملی تعامل داریم. همه‌شان هم‌تیمی‌های من بوده‌اند و با آنها رفیق هستیم. از وحید شمسایی و علی صانعی گرفته تا دیگران.

انتهای پیام/منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.