۸۶ نفر کاندیدای انتخابات بویراحمد شده اند

۸۶ نفر کاندیدای انتخابات بویراحمد شده اند

به گزارش ایلنا از یاسوج، "شهرام مهدوی مطلق" در نشست رسانه‌ای با تاکید براینکه به تمامی داوطلبان این انتخابات قول می‌دهم انتخابات در کمال صحت و سلامت برگزار می شود، اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد هیچ تردید و شبهه ای راجع به تامین امنیت و صیانت از آن در تمامی مراحل را نداشته باشند.

وی گفت: بنابر سابقه کاری خودم و تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب، همواره بر سلامت، امنیت و مشارکت انتخابات تاکید دارم و همه اسناد هم نشان می‌دهد که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، انتخابات سالمی بوده و ما طبق سیستم انتخاباتی، نگرانی برای برگزاری انتخاباتی سالم نداریم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تردید نکنید تمام تلاش‌مان را برای برگزاری انتخاباتی بدون تخلف بکار می‌گیریم، خاطرنشان کرد: به تمامی کاندیداهای احتمالی انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی قول می‌دهم تامین و امنیت انتخابات را به بهترین نحو ممکن اجرایی کنیم.

مهدوی مطلق تاکیدکرد که در برگزاری انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد خدشه‌ای وارد نخواهد شد و کاندیداهای احتمالی هیچ نگرانی برای امنیت و صیانت از آرای انتخابات نداشته باشند.

وی گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم، کمیته‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان بویراحمد تشکیل شده و هرکدام از این کمیته‌ها، وظایف و مسئولیت‌های خود را در این ارتباط برعهده گرفته‌اند.

فرماندار بویراحمد، تعداد کاندیداهای احتمالی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را تا پایان روز پنجم پیش ثبت نام، ۸۶ داوطلب ذکر و خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۷۹ نفر آقا و هفت نفر خانم هستند.

مهدوی مطلق افزود: از این تعداد داوطلب، ۵۴ داوطلب فوق لیسانس، ۱۵ داوطلب دکترا و هشت داوطلب تحصیلات حوزوی دارند.

به گزارش ایلنا، از حوزه انتخابیه بویراحمد تنها یک نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور دارد.

انتهای پیام/منبع: ايلنا