۵۲۷۲نفر تاکنون برای نامزدی انتخابات استان تهران پیش ثبت نام کردند

۵۲۷۲نفر تاکنون برای نامزدی انتخابات استان تهران پیش ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای اولین بار اصلاح موادی از قانون انتخابات در مجلس نسبت به انتخابات گذشته شکل گرفته است.

وی گفت: طی چهار روز نخست پیش ثبت نام‌های حوزه‌های انتخابیه استان تهران دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پنج هزار و ۲۷۲ نفر پیش ثبت نام کردند، که از این تعداد ۸۴ درصد مرد و ۱۶ درصد زن بودند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس چهار هزار و ۶۶۱ نفر و در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد نیز ۲۲۴ نفر ثبت نام کرده اند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان این که فضای رسانه به‌صورت ویژه در انتخابات دیده شده است، گفت: در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۹۳ نفر و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۸۹ نفر ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: پیش ثبت نام موجب شده که فرصت برای صحت‌سنجی و رفع نقص مدارک کاندیداها وجود داشته باشد.

جوهری گفت: در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان ۱۵۳ نفر و در حوزه انتخابیه پاکدشت ۴۰ نفر پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: برای نمایندگی مسیحیان آشوری و کلدانی دو نفر و مسیحیان ارمنی شمال ایران نیز چهار نفر، زرتشتیان چهار نفر و کلیمیان نیز دو نفر در انتخابات پیش ثبت نام کردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.