عزل مدیرشعبه یک بانک درورامین به دلیل برخوردنامناسب با ارباب رجوع

عزل مدیرشعبه یک بانک درورامین به دلیل برخوردنامناسب با ارباب رجوع

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر پنجشنبه اظهار کرد: تکریم ارباب و احترام به ارباب رجوع و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار، مکرراً مورد تاکید دولت سیزدهم و فرمانداری ویژه شهرستان ورامین بوده است.

وی افزود: در پی گزارش مردمی برخورد نامناسب یکی از کارمندان بانک‌های ورامین به اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری ویژه ورامین، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت و در نتیجه مدیر شعبه مربوطه عزل و با کارمند خاطی برخورد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رفتار شایسته با مردم خاطر نشان کرد: کارمندان ادارات و بانک‌ها باید تکریم ارباب رجوع و رفتار شایسته و مناسب با مردم شهید پرور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

درویشی در پایان ضمن اشاره به برخورد جدی در صورت دریافت گزارش‌ها پیرامون این موضوعات خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده و دریافت هرگونه گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع و شهروندان، پس از بررسی موضوع، با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.