جلسه فوق‌العاده برای بررسی نوسانات بازار سرمایه برگزار می‌شود

۱ 131

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری جلسه فوق‌العاده این کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی برای بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در این جلسه درخواست اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت در حوزه قیمت گذاری دستوری خوراک پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و اثرات آن در بازار سرمایه مطرح شد.

وی توضیح داد: این جلسه با حضور مدیران عامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، رئیس سازمان بورس اوراق بهادار و حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور تشکیل شد و فرایند رسیدگی به تخلفات قیمت‌گذاری دستوری مجموعه وزارت نفت در بازار سرمایه آغاز شد.

پورابراهیمی همچنین گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت بررسی علل نوسانات و شرایط اخیر بازار سرمایه جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با وزیر امور اقتصادی و دارایی فردا صبح برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

مطالعه بیشتر: میزان واریز سود نقدی سهامداران در هفته سوم تیرماه مطالعه بیشتر: پیش بینی بورس دوشنبه 26 تیر 1402/ آخرین فرصت بازار سهام برای بازگشتمنبع: تجارت‌نیوز

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.