اهدای ۲ تن علوفه توسط خیرین مشهدی به آهوان منطقه حفاظت شده در نیشابور

اهدای ۲ تن علوفه توسط خیرین مشهدی به آهوان منطقه حفاظت شده در نیشابور

محمد مهدی نوربخش در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ۲ تن علوفه اهدایی خیرین مشهدی با کمک انجمن زیست محیطی دیده‌بان آب، هوا و زمین صبح امروز تحویل محیط‌بانان منطقه رئیسی شد. رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور افزود: علوفه‌های اهدایی در چندین نقطه از منطقه جهت تعلیف آهوان منطقه حفاظت شده رئیسی توزیع شد.

نذر علوفه بهترین راه برای حفظ جمعیت آهوان

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی شدید امسال و فقر شدید پوشش گیاهی در منطقه حفاظت شده رئیسی آهوان به مزارع کشاورزی اطراف می‌روند.

نوربخش بیان کرد: خروج آهوان از منطقه حفاظت شده آن‌ها را آسیب‌پذیر می‌کند بنابراین توزیع علوفه بهترین راهکار برای نگه‌ داشتن آهوان در منطقه و حفظ جمعیت آهوان در منطقه است.

توزیع علوفه تا فصل زمستان ادامه دارد

مدیر اداره حفاظت محیط زیست نیشابور اضافه کرد: انجمن زیست محیطی دیده‌بان آب، هوا و زمین، کمک‌های خیرین مشهدی را در قالب نذر طبیعت جمع‌آوری و اقدام به خرید ۲ تن علوفه کردند و امروز علوفه‌ها برای تغذیه آهوان منطقه‌ حفاظت شده رئیسی توزیع شد.

وی تاکید کرد: توزیع علوفه برای حفظ جمعیت آهوان منطقه رئیسی تا فصل زمستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.