آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های جذب فراخوان های دو سال گذشته

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های جذب فراخوان های دو سال گذشته

دکتر محمد خلج امیرحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت روند رسیدگی به پرونده های متقاضیان جذب فراخوان های سال های گذشته در دانشگاه ها گفت: در حال حاضر دانشگاه ها نسبت به قبل در رسیدگی و بررسی وضعیت پرونده های جذب فعال تر شده اند ولی هنوز این روند راضی کننده نیست.

وی ادامه داد: مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم به دانشگاه ها اعلام کرده است که دانشگاه ها کارهای علمی، عمومی و هیات اجرایی را انجام داده و پرونده ها را به مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم ارجاع دهند تا مابقی فرایند رسیدگی به پرونده‌های صلاحیت متقاضیان جذب هیات علمی حداکثر در مدت ۳ ماه توسط این مرکز انجام و نتیجه اعلام شود.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره تعداد پرونده هایی که از سال های قبل در دانشگاه ها مانده و همچنان فرایند رسیدگی را طی می کند گفت: پرونده های مربوط به دو فراخوان سال ۱۴۰۱ خیلی کامل نشده، یعنی جای کار زیاد دارد ولی پرونده های صلاحیت متقاضیان جذب هیات علمی مربوط به فراخوان های سال ۱۴۰۰ تقریبا به جاهای خوبی رسیده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.