جنگل حرای پارک ملی دریایی نایبند لایروبی می‌شود

جنگل حرای پارک ملی دریایی نایبند لایروبی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز لایروبی جنگل حرای پارک ملی دریایی نایبند خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفاظت از بخش تالابی حرای پارک ملی دریایی نای بند، لایروبی و توسعه جنگل حرا آغاز شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: پروژه لایروبی در ادامه طرح‌های اجرایی سال‌های گذشته است که بودجه آن از اعتبارات ملی به میزان ۲ میلیارد تومان تأمین شده است.

مرادزاده گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش میزان آبدهی به درختان حرا و توسعه طبیعی آن در زمان بذر دهی است که در سال‌های گذشته موفق بوده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: جنگل حرای پارک ملی دریایی نای بند در ۲ خور بیدخون و بساتین رویش طبیعی داشته است که طی سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف از جمع کاشت و توسعه به میزان ۳۰ هکتار، لایروبی دهانه‌های ورودی خورها، توسعه کانال‌های آبدهی و تأمین حق آبه در راستای برنامه‌های مدیریتی گام برداشته شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.