تعامل پلیس و اصحاب رسانه برای بیان روایت اول و دفع فتنه

تعامل پلیس و اصحاب رسانه برای بیان روایت اول و دفع فتنه

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره همراه و یاور مردم در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: سال گذشته علیرغم وجود برخی مشکلات و ناهنجاری‌ها، به خوبی سپری شد و در این بین نقش اصحاب رسانه در کنار نیروهای امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج غیرقابل کتمان است.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: مردم اصحاب رسانه را بخشی از جامعه دانسته و در برهه‌های مختلف همواره به کمک نیروی‌های امنیتی و انتظامی آمده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان، خبرنگاران در این استان را سرآمد کشور دانست و افزود: خبرنگاران در استان گیلان سرآمد کشور بوده و در بحث انعکاس اخبار همواره به خوبی و دقیق عمل می‌کنند.

ملکی، نقش ارتباط مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه را بسیار مهم و موثر در راه ایجاد آرامش در جامعه دانست و بیان کرد: ارتباط موثر و مستمر میان نیروی انتظامی و اصحاب رسانه منجر به پیروزی در جنگ ترکیبی و نرم در بحران‌ها و بیان روایت نخست می‌شود و در این صورت مردم دیگر اخبار رسانه‌های معاند را دنبال نمی‌کنند.

وی با تاکید بر انعکاس دقیق اخبار نیروی انتظامی توسط اصحاب رسانه در بحران‌های مختلف تصریح کرد: در بحث اغتشاشات سال گذشته، پلیس در انعکاس اخبار و منتشر شدن روایت نخست، ارتباط مناسبی با اصحاب رسانه داشت و بسیاری از فتنه‌ها در آن برهه از سال خنثی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌های معاند به طور شبانه‌روزی در حال پمپاژ اخبار دروغ و غیرواقع در جامعه هستند، گفت: کشور ایران علیرغم حضور در یک منطقه با بحران‌های متعدد، به لحاظ امنیتی بسیار آرام است و به همین منظور انعکاس اخبار درست و نخست بسیار مهم و تاثیرگذار است.

ملکی با اشاره به برخورد قاطع نیروی انتظامی با معضل عفاف و حجاب و بی‌بندوباری در استان بیان کرد: رواج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در کشور یکی از اهداف دشمن است ولی فطرت ملت ایران ذاتا دین‌دار بوده و نیروی انتظامی اجازه گسترش بی‌بندوباری در کشور را به هیچ عنوان نخواهد داد.

وی، گیلان را یکی از آرام‌ترین استان‌های کشور معرفی کرد و افزود: گیلان یکی از استان‌های آرام و ولایت‌پذیر کشور است به همین منظور در آشوبات سال گذشته دشمن در تلاش برای نا آرامی این استان بود که با همراهی مردم و نیروی‌های امنیتی و انتظامی خنثی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و همچنین ۶ هزار و ۵۵۹ به همراه ۳۲۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

ملکی با تاکید بر لزوم برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادین متهاجر در سطح پارک‌های استان بیان کرد: ایجاد امنیت برای خانواده‌ها و بانوان در سطح پارک‌های استان اولویت نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر است و در این مدت معتادین بسیاری توسط پلیس در سطح پارک‌ها دستگیر شدند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.