بیش از 40 روز سخت اوج مصرف برق باقیمانده است

بیش از 40 روز سخت اوج مصرف برق باقیمانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی پاک‌طینت، سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه اجرای دقیق و تحقق برنامه‌های مدیریت بار برای مدت زمان باقیمانده پیک بار با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 40 روز سخت در ایام پیک بار سال جاری مانده است، باید تمام برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو با تکیه به 140 اقدام ابلاغی به‌صورت کامل به انجام برسد.

پاک‌طینت گفت: با توجه به همدلی و همکاری مشترکان به‌ویژه در بخش خانگی و اعمال راه‌کارهای اعلامی مدیریت مصرف برق و انجام اقدامات پیشگیرانه شرکت توزیع برق تاکنون هیچ‌گونه خاموشی برنامه‌ریزی‌شده در بخش خانگی اعمال نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از دو ماه از آغاز طرح پاداش خانگی مشترکان گذشته تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال پاداش برای مشترکان در قبوض صادره اعمال شده است.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: پیش‌بینی می‌شود با صدور صورت‌حساب‌های جدید، این مبلغ به‌صورت قابل‌توجهی افزایش داشته باشد.

پاک‌طینت خاطرنشان کرد: مشترکان خانگی تا 2.5 برابر الگوی مصرف هم می‌توانند با انجام اقدامات اعلامی و کاهش مصرف به نسبت مدت مشابه از پاداش طرح قبض برق رایگان استفاده کنند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.