روکش آسفالت راه‌های روستایی اصفهان

روکش آسفالت راه‌های روستایی اصفهان

علی سرکانی رئیس اداره نگهداری راه روستایی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به منظور ایمن‌سازی تردد و بهسازی رویه محوهای روستایی استان اصفهان به ویژه جنوب و غرب استان پروژه‌های ارتقای روکش آسفالتی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت محور فشارک واقع در شهرستان کوهپایه تکمیل شد، افزود: این محور به طول ۷ کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال روکش آسفالت گرم شد.

سرکانی خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان نیز پروژه آسفالت حفاظتی محور نهوج –خیرآباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به پایان رسید.

رئیس اداره نگهداری راه روستایی استان اصفهان بیان کرد: روکش آسفالت این محور از جنس اسلاری سیل بوده و به طول ۴ کیلومتر اجرا شده است.

وی همچنین گفت: روکش آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محور نیسیان –سه‌راهی علی‌آباد در حال انجام است.

سرکانی عنوان کرد: اعتبار این پروژه که به طول ۴کیلومتر اجرا خواهد شد، ۱۲ میلیارد بوده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش فارس، استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مرکز کشور به عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.