دمای هوا در خراسان رضوی طی هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت

دمای هوا در خراسان رضوی طی هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا اواسط هفته پیش رو با شدت و ضعف افزایش سرعت وزش باد پدیده جوی غالب خواهد بود که گاهی وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و در نواحی بادخیز و مستعد با احتمال بروز خسارت پیش بینی می‌شود. دما طی هفته آینده روند افزایشی خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی وضعیت جوی و کیفیت هوای شهرستان مشهد مقدس را طی فردا جمعه را صاف از بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بردسکن با بیشینه دمای ۳۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت نوسانات دمایی در شهر مقدس مشهد بین ۲۳ و ۳۲ درجه سلسیوس گزارش شده است. بیشترین سرعت وزش باد از بجستان ۶۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.