انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده‌های سمنان ممنوع شد

انتقال خودروهای بدون پلاک در جاده‌های سمنان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در بازدید از پارکینگ‌های وسایل نقلیه موتوری شاهرود، با خودروهای بدون پلاک توقیفی مواجه و حتی در حین بازدید، با تریلر حامل خودروهای بدون پلاک روبه‌رو شدو برای ساماندهی این وسایل نقلیه، دستورات قانونی را به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود صادر کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: در حین بازدید از توقفگاه شاهرود با تریلر حامل خودروهای تولید سال جاری مواجه شدیم که تعدادی از خودروهای بدون پلاک در حال انتقال به مقصد بودند.

وی تصریح کرد: بلافاصله به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور داده شد تا با ورود قانونی، نسبت به تعیین تکلیف قانونی و ساماندهی وسایل نقلیه مذکور اقدام کند.

عبداللهی افزود: انتقال خودروهای بدون پلاک چنانچه یدک‌کش هم متعلق به شرکت سازنده باشد، خلاف موازین و مقررات قانونی است و علاوه بر توقیف خودروها، برای رانندگان هم تبعات قانونی بعدی ایجاد می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان به رانندگان آن وسایل نقلیه خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود، رانندگان وسایل نقلیه سنگین از انتقال و تردد در جاده‌های کشور به این نحو خودداری کرده؛ زیرا در صورت ارتکاب باید مقابل این اقدام مغایر موازین قانونی پاسخگو باشند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس