نتایج مسابقات مقدماتی دانش‌آموزان همدانی اعلام شد

نتایج مسابقات مقدماتی دانش‌آموزان همدانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شهرام بخشی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نتایج مسابقات مقدماتی دانش‌آموزان دختر و پسر در تابستان اعلام شد و اظهار کرد: مسابقات در دو بخش پسران و دختران برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور ۱۱۴ نفر از دانش‌آموزان منتخب مسابقات استانی به همراه ۳۱ مربی و سرپرست حضور پیدا خواهند کرد افزود: این مسابقات در رشته‌های بسکتبال، هندبال، فوتسال، والیبال، ژیمناستیک، کشتی آزاد و ورزش زورخانه‌ای به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل برگزار می شود.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان به نتایج کسب شده توسط تیم‌های استان تا این لحظه اشاره کرد و گفت: مسابقات در تمام رشته‌های ورزشی در دوره ابتدایی به صورت جشنواره ای برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران رشته کشتی آزاد متوسطه اول پسران در اوزان ۳۸ ، ۴۸ و ۵۷ کیلوگرم تعداد ۲ مدال ارزشمند طلا و یک مدال برنز کسب کردند تصریح کرد: در ورزش زورخانه‌ای متوسطه اول پسران نیز تعداد ۳ مدال طلا و ۲ مدال برنز حاصل تلاش تیم همدان در این رقابت‌ها بود.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس