بهسازی راه‌های روستایی اردبیل نیاز به اعتبار دارد

بهسازی راه‌های روستایی اردبیل نیاز به اعتبار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف قلیزاده بعد از ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و و تبریک هفته خبرنگار بهسازی، مرمت، شن‌ریزی و آسفالت راه‌های روستایی را از اولویت‌های اداره کل راهداری برشمرد و اظهار کرد: اجرای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی نیاز به تأمین اعتبار دارد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان در حال بهسازی است، گفت: از این میزان ۱۱۰ کیلومتر و حدود ۳۵ روستا تا پایان فصل کاری آسفالت خواهد شد که اجرای این برنامه‌ها نیازمند ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به حذف اعتبارات ملی راه‌های روستایی از سال ۹۹ بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع استانی انتظار می‌رود ردیف ملی راه‌های روستایی احیا شود.

نجف قلیزاده با بیان اینکه برای احداث و آسفالت هر کیلومتر راه روستایی بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت فرمانداران شهرستان‌ها و تلاش‌های نمایندگان ساعی استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات مالی راهداری مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه احداث و آسفالت راه‌های روستایی از مطالبات اصلی روستاییان است، خاطرنشان کرد: احداث راه‌های روستایی زمینه‌ساز توسعه بخش کشاورزی، اقتصاد روستا و پیشگیری از مهاجرت روستاییان و حتی مهاجرت معکوس است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.