پرفروش ترین کرم‎ های ضد آفتاب برای پوست چرب

پرفروش ترین کرم‎ های ضد آفتاب برای پوست چرب

همان‌طور که می‌دانید داشتن یک کرم ضد آفتاب برای هر فردی واجب است؛ زیرا ماندن طولانی‌مدت در زیر نور خورشید باعث می‌شود تا به مرور زمان، پوست صورت کدر شده و لکه‌هایی روی آن به‌وجود آید اما نکته مهم این است که چه ضدافتابی بخریم که با پوست صورتمان سازگاری داشته باشد؟

همان‌طور که می‌دانید داشتن یک کرم ضد آفتاب برای هر فردی واجب است؛ زیرا ماندن طولانی‌مدت در زیر نور خورشید باعث می‌شود تا به مرور زمان، پوست صورت کدر شده و لکه‌هایی روی آن به‌وجود آید اما نکته مهم این است که چه ضدافتابی بخریم که با پوست صورتمان سازگاری داشته باشد؟

فواید و مزایای استفاده از ضد آفتاب

قبل از هر چیز بهتر است در مورد فواید استفاده از این محصول کمی اطلاعات کسب کنیم تا متوجه شویم که چرا استفاده از آن برای هر شخصی واجب است. اولین فایده این محصول، آن است که دربرابر اشعه‌های مضر از پوست شما محافظت می‌کند.

اکثر خانم‌ها و حتی آقایان دوست دارند که پوستی زیبا و درخشان داشته باشند و یکی از راه‌های رسیدن به پوست شاداب و جوان، استفاده از کرم ضد آفتاب است. این کرم از پیری زودرس شما جلوگیری می‌کند و مانع از بروز علائمی مانند چین و چروک، خطوط ریز اطراف چشم، کک و مک و لکه و جوش می‌شود.

تحقیقات مختلف نیز این موضوع را ثابت کرده‌ زیرا مشخص شد که اکثر افرادی که تا قبل از ۵۰ سالگی از این کرم به‌طور روزانه استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد بیشتر شانس این را دارند که علائم پیری را بروز ندهند.

شما می‌توانید از این محصول به‌عنوان یک کرم آرایشی نیز استفاده کنید؛ زیرا علاوه‌بر اینکه دربرابر نور خورشید از پوست شما مراقبت می‌کند، می‌تواند باعث سفید و درخشان‌شدن آن نیز بشود بنابراین آرایش با کرم ضد آفتاب یک انتخاب به‌صرفه و سریع برای افراد است که پس از استفاده از آن دیگر نیازی به کرم پودر یا پنکیک ندارند.

ویژگی‌های یک ضدافتاب خوب

اولین موضوعی که برای خرید کرم ضد آفتاب باید بدانید این است که چگونه یک مدل باکیفیت را تشخیص داده و همچنین نوع اصلی آن را از تقلبی تفکیک کنید. به همین خاطر در این بخش از مقاله در مورد مشخصات یک ضدآفتاب خوب صحبت خواهیم کرد.

  • یک کرم ضد آفتاب خوب درجه اس‌پی‌اف بالاتر از ۵۰ درصد دارد تا بتواند به‌خوبی دربرابر اشعه فرابنفش از پوست صورت شما مراقبت کند.
  • همچنین این محصول باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و تا مدت طولانی خاصیت خود را بر پوست حفظ کند.
  • همچنین یک ضد آفتاب خوب معمولا دربرابر آب نیز از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد و خواص خود را حفظ می‌کند بنابراین، می‌توانید درحین شنا در استخرهای روباز یا دریا و رودخانه‌ها، از این محصول استفاده کنید.
  • از ویژگی‌های دیگر این محصول مراقبتی با‌کیفیت می‌توان به خاصیت خنک‌کنندگی آن اشاره کرد. این خاصیت باعث می‌شود تا صورت خنک‌تر شده و التهاب آن نیز کم شود.

نکات مهم در خرید کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

42

حال که با مزایا و ویژگی‌های یک کرم ضد آفتاب خوب آشنا شده‌اید، بهتر است نکاتی در مورد نحوه خرید آن نیز یاد بگیرید تا بتوانید یک محصول با‌کیفیت تهیه کنید. از اولین نکات برای خرید محصولات مراقبتی مانند ضد آفتاب این است که تاریخ تولید و انقضای آن را بررسی کنید.

محصولات آرایشی و مراقبتی که تاریخ مصرفشان گذشته است می‌توانند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به پوست شما وارد کنند بنابراین، حتما این مورد را روی بسته‌بندی محصول چک کنید. علاوه‌بر آن، بهتر است تا توضیحات روی بسته‌بندی را به‌طور کامل بخوانید.

نکته دیگر بررسی اس‌پی‌اف است که حتما باید بالاتر از ۵۰ باشد تا بتواند به‌درستی از پوست شما محافظت کند و همچنین ماندگاری آن بالا باشد تا بتوان دفعات کمتری آن را تمدید کرد.

مورد اخر در هنگام خرید این کرم، قیمت آن است. دقت کنید که قیمت محصول باید با نام برند و ویژگی‌های آن مطابقت داشته باشد بنابراین، قبل از خرید حتما در مورد برند‌های مختلف و انواع ضد آفتاب ها تحقیق کنید تا مجبور نشوید هزینه گزافی بابت خرید انواع بی‌کیفیت بپردازید.

عوامل موثر بر قیمت کرم ضد آفتاب

برخی عوامل وجود دارند که موجب افزایش یا کاهش قیمت این محصول مراقبتی می‌شوند. برای اینکه بتوانید این عوامل را شناسایی کنید، در مورد آنها توضیحاتی آورده‌ایم. درحین خرید حتما به برند و شرکت تولیدکننده کرم دقت کنید.

معمولا برندهای معتبر و محبوب نسبت به شرکت‌های ناشناخته قیمت بیشتری برای محصولات خود تعیین می‌کنند. همچنین محصولات خارجی که باید به دلار تهیه شوند هزینه بسیار بالاتری نسبت به کالای تولید داخل دارند.

بسته‌بندی یک عامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت است. کیفیت جعبه نیز به اندازه کیفیت خود محصول مهم است بنابراین، هر چه بسته‌بندی شکیل‌تر و مقاوم‌تر باشد، هزینه ضد آفتاب نیز بالاتر می‌رود.

حجم کرم نیز یکی دیگر از موارد مهم است. نکته واضح این است که هرچه محصول مورد نظر حجم بیشتری داشته باشد یعنی مواد آن بیشتر بوده و در نتیجه قیمت محصول بالاتر است بنابراین، در هنگام خرید این نکته را نیز در نظر بگیرید.

بهترین مارک کرم ضد آفتاب

43

اما چه مارک و برندی، برای تهیه این کرم بهتر است؟ پاسخ این سوال به‌ عوامل مختلفی وابسته است. همان‌طور که گفته‌شد هرچه شرکت تولیدکننده معتبرتر باشد، محصولات آن با‌کیفیت‌تر بوده و خرید از آن بهتر است.

از میان برندهای کرم‌های ضد آفتاب خوب می‌توان به برند لافارر، سینره، فلوئید، نئودرم، الارو، پریم، آردن و بسیاری از شرکت‌های دیگر اشاره کرد که با استفاده از بهترین متریال، با‌کیفیت‌ترین کرم‌ها را برای انواع پوست تولید می‌کنند.

بهترین فروشگاه خرید کرم ضد آفتاب

یکی از نکات مهم به‌هنگام خرید این محصول، انتخاب فروشگاه معتبر است. فرقی نمی‌کند که فروشگاه حضوری یا آنلاین باشد، نکته مهم این است که اجناس آن دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب باشند.

آنلاین شاپ شاواز که سابقه طولانی در این زمینه دارد، تمام اجناس خود را ضمانت می‌کند تا مشتریان با خیال راحت بتوانند از آن خرید کنند. همچنین شما پس از خرید تا ۷ روز امکان برگشت‌زدن کالا را دارید، پس اگر از خرید خود پشیمان شدید، مجموعه شاواز با روی باز، محصول را پس گرفته و هزینه شما را برمی‌گرداند.

از دیگر ویژگی‌های این مجموعه ارسال سریع و به‌موقع است که در میان آنلاین شاپ‌های مختلف یک مزیت محسوب می‌شود. البته این فروشگاه، فروش حضوری نیز دارد که آدرس آن، در وبسایت آنها درج شده است.

یک نکته دیگر در مورد فروشگاه شاواز پشتیبانی قوی سایت آن است. مشاوران فروش این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی سوالات شما و ثبت سفارشات‌تان هستند.

جمع‌بندی

اگر پوست چربی دارید و نمی‌دانید کدام کرم ضد آفتاب را باید برای آن تهیه کنید، این مقاله به شما کمک می‌کند. همان‌طور که دیدید تمام ویژگی‌ها و مزایای این محصول را برای شما بازگو کردیم، پس متوجه ضرورت استفاده از آن شده‌اید.

همچنین نکاتی را بازگو کردیم تا بتوانید قیمت هر محصول و کیفیت آن را تعیین کنید و بر همین اساس، بهترین کرم را برای پوست خود تهیه کنید. فروشگاه شاواز کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند بنابراین، اگر قصد خرید یک کرم خوب را دارید می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

شما با واردشدن به آدرس سایت آنها، تنوع محصولات بی‌نظیر و مناسب هر پوست را می‌بینید که می‌توانید برحسب ویژگی‌های نوشته‌شده در مورد هر کرم، آن را انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.